Аптымальнае спалучэнне ў абслугоўванні
Як адзначыла намеснік дырэктара гэтай банкаўскай установы Марына Скробат, працоўны калектыў дружны, усе работнікі добра падрыхтаваныя ў прафесійным плане, таму працаваць з імі лёгка.
У банку многа ўвагі надаецца ўкараненню новых формаў абслугоўвання, кліентам прапаноўваюць карыстацца дыстанцыйнымі банкаўскімі паслугамі. А іх нямала. Нядаўна з’явіўся праект па рэалізацыі дагавораў добраахвотнага страхавання па праграме “З картай пад абаронай”.
Вядучы спецыяліст Іна ФУРС, загадчык сектара Святлана КЛЫШЭЎСКАЯ, начальнік аддзела рознічнага бізнесу Алена КЛАКЕВІЧ
Прасоўванне банкаўскіх паслуг у розных праявах сведчыць аб клопаце і ўвазе банка да сваіх кліентаў. Паступовая мэтанакіраваная работа з кліентамі прыносіць свой плён. Павялічылася колькасць кліентаў, якія аплачваюць камунальныя паслугі, за карыстанне сотавай сувяззю, крэдытамі пры дапамозе камп’ютарных тэхналогій.
У перспектыве больш важнай задачай будзе з’яўляцца кансультаванне і маркетынг, аперацыйная работа з цягам часу будзе аўтаматызавацца і цэнтралізавацца. Аднак у банку не забываюць аб пажылых людзях, якія аддаюць перавагу прывычным метадам абслуговання. Таму адшукваецца аптымальнае спалучэнне новых і ранейшых метадаў абслугоўвання кліентаў.
Юрый ЯНУШКЕВІЧ.
Фота аўтара.