Так, у “Санаторным яслі-садзе №9” з дзецьмі 4-5 гадоўарганізуюцца лялечныя спектаклі, тэатралізаваныя гульні-драматызацыі, дзе дзецям не патрабуеццазавучванне вялікіх па аб'ёме тэкстаў. Амаль заўсёды выкарыстоўваецца шырма, за якой дзіцяці камфортна выконваць сваю ролю. Важна ўзрабачаць тэатральна-мастацкі вопыт дзяцей, таму мы садзейнічаемсузіранню выканання пастановак педагагічнымі работнікамі і бацькамі, арганізоўваем гульні-імправізацыі на аснове знаёмых дзецям вершаў і пацешак, прыцягваем бацькоў да вырабу дэкарацый і касцюмаў. Ролю рэжысёра пры арганізацыі спектакляў з дзецьмі 4-5 гадоў бярэ на сябе выхавальнік дашкольнай адукацыі,
Дзеці 5-6 гадоў упэўнена выконваць сваю ролю ў спектаклі, пры гэтым тэкставы матэрыял павялічваецца ў аб'ёме. Яны выступаюць у ролі рэжысёра, пастаноўшчыка, дэкаратара, афарміцеля, Дзеці гэтага ўзросту становяцца больш выбарчымі ў выбары сваёй ролі. Усе тэатралізаваныя пастаноўкі, па магчымасці, выконваюцца дзецьмі. Вялікая ўвага надаецца фантазіраванню, складанню новых казак, самастойнай тэатральна-мастацкай дзейнасці, актыўнай гульні ў тэатральным кутку ў групе.
Так,17 лютага ў старшай групе адбыўся спектакль для адкрытага паказу бацькам “Даверлівы вожык”(па сюжэту С.Казлова, пераклад А.Я.Маршалак). Спектакль стаў фінальнай кропкай тэматычнага тыдня “Мая бяспека”. Падчас спектакля дзеці прадэманстравалі бацькам свае артыстычныя навыкі і замацавалі разуменне важнасці адчування адказнасці за свае жыццё і жыццё акаляючых, удасканалелі правілы пажарнай бяспекі.
Фота- і відэасправаздачы стануць нагадай для далейшых гутарак, разважанняў, мастацкай дзейнасці, яшчэ адным сродкам, які садзейнічае рознабаковаму і асобаснаму развіццю сучаснага дзіцяці дашкольнага ўзросту.